Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Od poniedziałkowego poranka klienci Banku Millenium nie mogą korzystać z Millenetu oraz aplikacji mobilnej.

Aktualizacja: 13.05.2019 15:00 Publikacja: 13.05.2019 13:50

Awaria w Banku Millenium. Nie działa aplikacja i bankowość internetowa

Foto: Adobe Stock

ula

"Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - poinformował bank na swojej stronie internetowej.

W grudniu zeszłego roku bank miał tez problem z aplikacja mobilną. Klienci nie mogli dostać się do bankowości internetowej. „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później" – taki komunikat wyświetlał się w aplikacji mobilnej. Na szczęście działały karty i można było dokonywać nimi normalnych płatności w sklepach.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Banki
Stopy procentowe NBP bez zmian. Rada Polityki Pieniężnej podjęła decyzję
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Banki
Santander BP w 2024 r. zarobił ponad 5,2 mld zł
Banki
Coraz więcej czarnych chmur nad Wojciechem Olejniczakiem. PZU zawiadamia prokuraturę
Banki
Rekordowy rok Commerzbanku. Bank wypłaci dywidendę
Banki
Ostatnie zachodnie banki opuszczają Rosję. Nie chcą, ale muszą