Mobilna autoryzacja transakcji bankowych przy pomocy aplikacji mobilnej to jedno z pierwszych tego typu wdrożeń na świecie i pierwsze w Polsce. Dotychczas żaden z krajowych banków nie proponował klientom takiej formy potwierdzania zleconych przez nich operacji.
- Zgodnie ze strategią na lata 2016-2020, bankowość mobilna pozostaje wiodącym kierunkiem rozwoju. Oferujemy naszym klientom bezpieczne i innowacyjne w skali globalnej rozwiązania, pozwalające zwiększyć wygodę codziennych czynności bankowych i dopasować je do stylu życia mobilnego klienta. Liczymy, że mobilna autoryzacja zyska uznanie w oczach klientów dzięki swej prostocie i wygodzie – tłumaczy Marcin Piwowarczyk, współodpowiedzialny za wdrożenie. W pierwszej fazie bank proponuje klientom udział w pilotażu. Dzięki temu będą oni mieć realny wpływ na finalny kształt usługi, która (po zebraniu i wdrożeniu uwag) zostanie udostępniona każdemu klientowi mBanku.