Aktualizacja: 31.10.2018 02:00 Publikacja: 27.01.2019 23:01
W tym roku polskiego rzepaku było za mało i producenci oleju musieli się wspierać surowcem z importu.
Foto: AdobeStock
Pod hasłem „Pokochaj olej rzepakowy", kosztem blisko 8 mln zł, producenci oleju reklamowali się w tym roku w Polsce i na Słowacji. Polski rynek wart jest już blisko 1,3 mld zł. Obecnie kończy się już druga edycja tej kampanii, prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Olejów. Pierwsza rozpoczęła się w 2011 r. Jej celem było zwiększenie spożycia oleju rzepakowego. Można uznać, że kampania wypełniła swoje zadanie, bo rynek oleju w Polsce jest obecnie stabilny, a sprzedaż delikatnie rośnie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy, do września 2018 r., łączna wartość sprzedaży kategorii olejów wyniosła niemal 1,3 mld zł – policzył Nielsen dla „Rzeczpospolitej".
Rynek e-handlu w Polsce mimo dużego poziomu dojrzałości wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Według PwC do 2028...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Setki sklepów rocznie migruje z dotychczasowych rozwiązań na platformę IdoSell.
Narzędzia IT odgrywają kluczową rolę w rozwoju e-commerce. Przyspieszają obsługę i logistykę oraz pozwalają lepi...
Postępująca transformacja cyfrowa napędza rynek e-commerce. Jego wartość systematycznie rośnie. Przestrzeń do zw...
Co czwarty Polak nie jest w stanie pokryć wydatków swojego gospodarstwa domowego miesięcznymi zarobkami (21 proc.).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas