Aktualizacja: 22.04.2025 09:52 Publikacja: 28.04.2023 12:00
Foto: Exclusive
Komentarz partnera Cyklu "Rzeczpospolitej" - Analizy "Rzeczpospolitej"
Niestety, nie zawsze tak się dzieje, dlatego, by oszczędzić firmie przykrych zaskoczeń, warto sprawdzać, kto siedzi po drugiej stronie stołu, gdy podpisywana jest umowa. Weryfikowanie wiarygodności klientów jest niezwykle ważne. Większość dużych przedsiębiorstw robi to na bieżąco i to na szeroką skalę, szczególnie podmioty finansowe, leasing, faktoring czy banki.
Rynek e-handlu w Polsce mimo dużego poziomu dojrzałości wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Według PwC do 2028...
Setki sklepów rocznie migruje z dotychczasowych rozwiązań na platformę IdoSell.
Narzędzia IT odgrywają kluczową rolę w rozwoju e-commerce. Przyspieszają obsługę i logistykę oraz pozwalają lepi...
Postępująca transformacja cyfrowa napędza rynek e-commerce. Jego wartość systematycznie rośnie. Przestrzeń do zw...
Co czwarty Polak nie jest w stanie pokryć wydatków swojego gospodarstwa domowego miesięcznymi zarobkami (21 proc.).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas