Nowe cyfrowe wyzwania przed polskim biznesem

Poziom digitalizacji w UE rośnie, a technologiczni maruderzy stopniowo nadrabiają początkowe różnice. Ale nadal jest dużo do zrobienia.

Publikacja: 15.12.2022 21:00

Wskaźnik intensywności cyfrowej – Digital Intensity Index – mierzy postępy firm w zakresie digitalizacji w 12 różnych kategoriach, dzięki czemu dobrze oddaje ogólny poziom ucyfrowienia sektora przedsiębiorstw. Według tego indeksu tylko 12 proc. polskich firm ma szybkie tempo. Średnia unijna to 19 proc., a w będącej cyfrowym prymusem Szwecji firm z wysokim wskaźnikiem intensywności cyfrowej jest aż 38 proc.

Trzeba przyspieszyć

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Analizy Rzeczpospolitej
Polski rynek e-commerce nie zwalnia mimo przeciwności
Analizy Rzeczpospolitej
Bezpieczna migracja – sposób na rozwój i skalowanie sklepu internetowego
Analizy Rzeczpospolitej
Biznes zanurzony w nowych technologiach
Analizy Rzeczpospolitej
Handel coraz bardziej przenosi się do sieci. To długofalowy trend
Analizy Rzeczpospolitej
Wynagrodzenia rosną, a w domowym budżecie brakuje pieniędzy