Motywacja i rozwój idą do sieci

Spopularyzowana w czasie pandemii praca zdalna i hybrydowa wpłynęła na rynek szkoleń i świadczeń pracowniczych. Nowa rzeczywistość przyśpieszyła cyfryzację nauczania i zwiększyła udział benefitów w formie online.

Publikacja: 25.03.2022 11:00

Połowa polskich pracowników w niedawnym badaniu przeprowadzonym dla firm Skanska i Business Link wskazała, że chcieliby docelowo pracować w formie hybrydowej, łącząc pracę w biurze ze zdalną (tzw. home office). Jeszcze częściej o hybrydowej lub zdalnej formule pracy myślą specjaliści i menedżerowie; według badania Antal tylko 16 proc. z nich chciałoby wykonywać swoje obowiązki wyłącznie w biurze.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Analizy Rzeczpospolitej
Mniej niż co piąty mikroprzedsiębiorca korzysta z kredytu
Analizy Rzeczpospolitej
Wyzwania dla małego biznesu
Analizy Rzeczpospolitej
Rynek płatności cyfrowych u progu 2025 roku. Co będzie miał z jego rozwoju polski e-commerce?
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Analizy Rzeczpospolitej
Odkrywajmy potencjał płynący z cyfryzacji