Aktualizacja: 19.04.2025 12:50 Publikacja: 17.12.2021 15:00
Foto: Adobe Stock
W 2026 r. wartość polskiego rynku handlu e-commerce sięgnie 162 mld zł. Oznacza to średnioroczny wzrost o 12 proc. – wynika z danych firmy PwC. W zeszłym roku kanał online miał 14-proc. udział w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Katalizatorem wzrostu tego segmentu była pandemia i będący jej następstwem dynamiczny rozwój platform e-commerce.
Niemal trzy czwarte Polaków po zakończeniu pandemii zamierza utrzymać zakupy internetowe na obecnym poziomie, a 10 proc. zapowiada ich zwiększenie.
Rynek e-handlu w Polsce mimo dużego poziomu dojrzałości wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Według PwC do 2028...
Setki sklepów rocznie migruje z dotychczasowych rozwiązań na platformę IdoSell.
Narzędzia IT odgrywają kluczową rolę w rozwoju e-commerce. Przyspieszają obsługę i logistykę oraz pozwalają lepi...
Postępująca transformacja cyfrowa napędza rynek e-commerce. Jego wartość systematycznie rośnie. Przestrzeń do zw...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Co czwarty Polak nie jest w stanie pokryć wydatków swojego gospodarstwa domowego miesięcznymi zarobkami (21 proc.).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas