"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Producent napojów energetycznych Tiger Energy Drink 1 sierpnia opublikował grafikę przedstawiającą środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Producent przeprasza za opublikowaną reklamę

Aktualizacja: 09.08.2017 16:25 Publikacja: 09.08.2017 15:34

"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Firma Maspex z Wadowic jest producentem napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Codziennie na instagramowym profilu produktu pojawia się nowa kartka z kalendarza, która nawiązuje do przypadającego danego dnia święta lub rocznicy.

Podobnie było 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Zamieszczona tego dnia grafika przedstawia środkowy palec owinięty w czerwoną kokardę. Pod zdjęciem zamieszczono podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
Kielce: Poważna awaria magistrali wodociągowej. Gdzie brakuje wody?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Sondaż: Rok rządów Donalda Tuska. Polakom żyje się lepiej, czy gorzej?
Społeczeństwo
Syryjczyk w Polsce bez ochrony i w zawieszeniu? Urząd ds. Cudzoziemców bez wytycznych
Społeczeństwo
Ostatnie Pokolenie szykuje „wielką blokadę”. Czy ich przybudówka straci miejski lokal?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Pogoda szykuje dużą niespodziankę. Najnowsza prognoza IMGW na 10 dni