"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Producent napojów energetycznych Tiger Energy Drink 1 sierpnia opublikował grafikę przedstawiającą środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Producent przeprasza za opublikowaną reklamę

Aktualizacja: 09.08.2017 16:25 Publikacja: 09.08.2017 15:34

"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Firma Maspex z Wadowic jest producentem napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Codziennie na instagramowym profilu produktu pojawia się nowa kartka z kalendarza, która nawiązuje do przypadającego danego dnia święta lub rocznicy.

Podobnie było 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Zamieszczona tego dnia grafika przedstawia środkowy palec owinięty w czerwoną kokardę. Pod zdjęciem zamieszczono podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie".

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Społeczeństwo
Fein, delulu, yapping i womb womb – można głosować na Młodzieżowe Słowo Roku 2024
Społeczeństwo
Jaka pogoda czeka nas do świąt? IMGW podało prognozę długoterminową
Społeczeństwo
Wybór Donalda Trumpa będzie korzystny dla naszego kraju? Polacy podzieleni
Społeczeństwo
Dzieci zmarły po zatruciu środkiem owadobójczym. Każdy może go kupić w internecie
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Społeczeństwo
Po alkotubkach przyszedł czas na gumy-papierosy? Mogą zostać zakazane
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje