Polskie firmy też walczą o bezmięsnych klientów

Rodzimi producenci nie ustępują zagranicznej konkurencji i wprowadzają nowe produkty będące roślinnymi zamiennikami dań mięsnych. Ich oferta szybko rośnie

Aktualizacja: 30.10.2019 13:51 Publikacja: 30.10.2019 11:36

Polskie firmy też walczą o bezmięsnych klientów

Foto: Adobe Stock

Nie tylko amerykańskie Beyond Meat czy Impossible Foods, ale również polscy producenci zaskakują nową ofertą, co widać choćby po firmie Kubara. W marcu 2019 roku na półki sklepowe trafiły pierwsze zamienniki mięsa od Dobrej Kalorii – roślinne burgery i klopsy. Po ich sukcesie sprzedażowym, pół roku później marka wprowadza kiełbaski na patelnię, których głównym składnikiem są grzyby boczniaki.

Czytaj także: Polskie firmy też już robią mięso i ser z roślin

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności