Coca-Cola zaczyna sprzedaż alkoholu. Na razie w Japonii

Koncern zdecydował się na wejście w napoje alkoholowe. Po procenty od Coca-Coli trzeba będzie jednak jechać daleko.

Aktualizacja: 24.07.2019 14:25 Publikacja: 24.07.2019 12:38

Coca-Cola zaczyna sprzedaż alkoholu. Na razie w Japonii

Foto: Bloomberg

Znany przede wszystkim ze sprzedaży napojów gazowanych koncern Coca-Cola dotychczas nie sprzedawał i nie produkował napojów z alkoholem. Jednak, po udanych testach, firma zdecydowała się na regularną sprzedaż napoju Lemon-do zawierającego od 3 do 7 procent alkoholu. Testy nowego napoju prowadzone były od maja 2018 roku na wyspie Kiusiu, w Japonii.

Napój wzorowany jest na chuhai popularnym w Japonii drinku sprzedawanym w puszkach i opartym na wódce zwanej shochu wymieszanej z wodą gazowaną i dodatkami smakowymi. Lemon-do okazał się być takim sukcesem, że Coca-Cola postanowiła, jak informuje CNN, wejść z napojem na cały japoński rynek. Lemon-do nie trafi jednak poza Japonię.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego