#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Mrowiński: Kawa może smakować inaczej niż kawa

Na rynku kawy w Polsce widać podobne trendy i mechanizmy, jakie miały miejsce na rynku piw kraftowych – mówi Łukasz Mrowiński, współzałożyciel i członek zarządu Etno Cafe, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 24.07.2018 11:49

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Mrowiński: Kawa może smakować inaczej niż kawa

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że kawy wysokiej jakości z sektora speciality muszą mieć odpowiednią ilość punktów w ocenie testerów. - Kawa musi otrzymać przynajmniej 80 pkt. na 100 możliwych. Te kawy są bardzo rozbudowane pod względem aromatu i smaku, nic nie trzeba dodawać, żadnego cukru czy mleka. W tych kawach można wyczuć nuty jagody, pomarańczy, ananasów czy orzechów - mówił Mrowiński.

Przyznał, że kawy w marketach zazwyczaj są kawami niższej jakości.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności