Żabka potwierdza nową markę. Plant Hunter już w sklepach

Od dzisiaj w sklepach sieci pojawia się nowa marka Plant Hunter z roślinnymi alternatywami mięsa czy nabiału.

Aktualizacja: 28.04.2021 11:43 Publikacja: 28.04.2021 11:28

Żabka potwierdza nową markę. Plant Hunter już w sklepach

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

O planach firmy w zakresie w pełni roślinnej marki własnej Plant Hunter jako pierwsi napisaliśmy w „Rzeczpospolitej”. Dania i produkty Plant Hunter pojawią się w wybranych sklepach już 28 kwietnia. Wśród nich znajdą się zestawy obiadowe, koktajle czy słodycze.

– Już blisko 40 proc. Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne - mówi Anna Grabowska, wiceprezeska ds. strategii konsumenckich Żabka Polska.

- Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100 proc. roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – dodaje.

W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa.

– Jednym z podstawowych kryteriów w procesie budowania marki Plant Hunter było zapewnienie konsumentom wyjątkowego doświadczenia w roślinnym wydaniu, bez kompromisu na smaku czy teksturze dania. Wprowadzenie jej na rynek ugruntowuje silną pozycję Żabka Polska w gronie pionierów w zakresie zwiększania dostępności do roślinnych produktów i dań – mówi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.

Rynek produktów roślinnych w Polsce jest wart ponad 600 mln zł. Wartość europejskiego rynku produktów roślinnych w okresie między 2018 a 2020 wzrosła o 49 proc., osiągając wartość 3,6 mld euro. Według danych Nielsen wartość sprzedaży chłodzonych roślinnych dań gotowych wzrosła o 16 proc. w 2020 w porównaniu do poprzedniego roku. 

Przemysł spożywczy
Mocno wzrosła cena minimalna alkoholi w Rosji. W sklepach jeszcze drożej
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Przemysł spożywczy
Polacy kupują wina musujące już nie tylko na sylwestra. To rynek wart miliard złotych
Przemysł spożywczy
Duże zmiany w produkcji żywności. Uprawy trafiły do centrów miast, a owady do chipsów
Przemysł spożywczy
Amerykański gigant inwestuje w Polsce w nowoczesną produkcję czekolady
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Przemysł spożywczy
Branża mięsna czeka na otwarcie rynków azjatyckich
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay