O planach firmy w zakresie w pełni roślinnej marki własnej Plant Hunter jako pierwsi napisaliśmy w „Rzeczpospolitej”. Dania i produkty Plant Hunter pojawią się w wybranych sklepach już 28 kwietnia. Wśród nich znajdą się zestawy obiadowe, koktajle czy słodycze.
– Już blisko 40 proc. Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne - mówi Anna Grabowska, wiceprezeska ds. strategii konsumenckich Żabka Polska.
- Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100 proc. roślinnej marki własnej do ofert Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – dodaje.
W prace nad marką Plant Hunter zaangażowany od wczesnego etapu był zespół tworzący kampanię RoślinnieJemy, który wspierał wysiłki zespołu Żabka Polska w stworzeniu prawdziwie bezkompromisowej marki roślinnej, zapewniającej świetne wrażenia wszystkim osobom chcącym ograniczyć spożycie mięsa.
– Jednym z podstawowych kryteriów w procesie budowania marki Plant Hunter było zapewnienie konsumentom wyjątkowego doświadczenia w roślinnym wydaniu, bez kompromisu na smaku czy teksturze dania. Wprowadzenie jej na rynek ugruntowuje silną pozycję Żabka Polska w gronie pionierów w zakresie zwiększania dostępności do roślinnych produktów i dań – mówi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.