Kampania reklamowa, która rozpocznie się w przyszłym tygodniu, będzie wychwalać zalety powrotu do pracy, przedstawiając „emocjonalny argument” za kontaktowaniem się z kolegami i podkreślając korzyści dla zdrowia psychicznego. Będzie również zapewniać, że „miejsce pracy jest bezpieczne”, a nowe narzędzie internetowe pomoże ludziom uniknąć najbardziej zatłoczonych pociągów i autobusów – pisze The Telegraph.
Podczas gdy medialna akcja - która ma się rozpocząć pod koniec przyszłego tygodnia po ponownym otwarciu szkół w Anglii - skupi się na pozytywach związanych z powrotem do biura, ministrowie już ostrzegają przed negatywami pracy domowej w ramach podejścia marchewki i kija. Wysłali wiadomość, że szefom firm borykających się z trudnościami łatwiej będzie rozdawać p 45 (pokazuje, ile podatku zapłacił podatnik do tej pory od wynagrodzenia w roku podatkowym - od 6 kwietnia do 5 kwietnia; wydawane również przy zwolnieniu z pracy) ludziom, których nigdy nie widzieli niż kolegom, którzy siedzieli przy biurkach podczas pandemii.