Michał Oziębała, absolwent prawa i administracji oraz studiów MBA na Akademii Łazarskiego w Warszawie. Umiarkowany optymista i entuzjasta współzawodnictwa. Menedżer i partner funduszy inwestycyjnych. Ma 15-letnie doświadczenie w zakresie ekspansji i inwestycji takich sieci handlowych jak: Tesco, Stokrotka, ELPRO, Lidl.
Polski rynek nieruchomości jednym słowem...
Bajka. Oczywiście dla człowieka, który wciąż szuka wyzwań. Ten rynek jest nienasycony i chłonny. Cały czas jest coś, co trzeba wybudować.
Moja ulubiona nieruchomość w Polsce...
Park of Poland Suntago – największy w Europie park wodny, który powstaje we Wręczy pod Mszczonowem. To nieprawdopodobny pomysł, żeby na turystycznej pustyni (nie licząc Term Mszczonów) zdobyć się na taki projekt! Brawa dla twórców tej koncepcji. Jestem przekonany, że zmieni tę część Polski. I to nie tylko dlatego, że w centrum kraju będziemy mieć ogromny park rozrywki, ale także dlatego, że jego obecność wpłynie na całe otoczenie biznesowe projektu.
Nieruchomości, bo...
Każdy dzień przynosi nowe doświadczenia, każda inwestycja jest niepowtarzalna. Nie byłbym w stanie wykonywać zawodu, w którym rutynowo, codziennie robi się to samo. Uwielbiam zmiany i wyzwania, a w nieruchomościach są to zmiany spektakularne, bo dotyczą przestrzeni.
Hitem na rynku będzie...
Luksusowy dom seniora. Społeczeństwo polskie się bogaci, ale i starzeje. A młodzi ludzie – co stwierdzam, nie oceniając – coraz częściej nie chcą mieszkać z rodzicami w podeszłym wieku. Tym bardziej że nierzadko wymagają oni specjalistycznej opieki. Domy dla seniorów będą coraz bardziej poszukiwanym produktem. I to nie dlatego, że uciszą ewentualne wyrzuty sumienia. Ale dlatego, że naszym rodzicom lub dziadkom zapewnią komfort, którego nie moglibyśmy zapewnić im sami. Chcemy, by seniorzy otrzymali ofertę zamieszkania w luksusowych obiektach o standardzie pięciu gwiazdek, z opieką lekarską i usługami. My pracujemy już nad takim projektem. Kupiliśmy piękny grunt we wsi Brzozówka.