Państwo dopłaci do autobusów na prąd

W miejskim transporcie publicznym szybko rośnie udział elektrycznych autobusów. Liderem jest Solaris, ale na przejęcie części rynku liczą także nowi producenci.

Publikacja: 14.01.2021 21:00

Autobus ARP E-Vehicles mimo kompaktowych rozmiarów zabierze na pokład nawet 85 pasażerów

Autobus ARP E-Vehicles mimo kompaktowych rozmiarów zabierze na pokład nawet 85 pasażerów

Foto: materiały prasowe

Elektryczne autobusy przeznaczone dla samorządów chce produkować spółka ARP E-Vehicles należąca do Agencji Rozwoju Przemysłu. Pojazdy budowane w oparciu o projekty przejętej przez ARP spółki Rafako Bus mają być ofertą dla operatorów miejskiego i podmiejskiego transportu, a także dla firm dowożących dzieci do szkół. Będą dostępne w dwóch wersjach: 8,5 oraz 10 metrów. – Pomimo kompaktowych rozmiarów nasz autobus zapewnia komfortowe warunki przejazdu nawet 85 pasażerom – poinformował Mariusz Wdowczyk, prezes ARP E-Vehicles, podczas konferencji „Autobus elektryczny w każdej gminie".

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową
Biznes
Polska Moc Biznesu: w centrum uwagi tematy społeczne i bezpieczeństwo
Biznes
Zyski z nielegalnego hazardu w Polsce zasilają francuski budżet? Branża alarmuje
Materiał Promocyjny
Kongres Polska Moc Biznesu 2024: kreowanie przyszłości społeczno-gospodarczej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Domy po 1 euro na Sardynii. Wioska celuje w zawiedzionych wynikami wyborów w USA