Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Grupa Zygmunta Solorza od 2021 roku zaoferuje reklamodawcom większy zasięg kampanii.

Publikacja: 02.12.2020 21:00

Telewizja Puls zrezygnowała z usług TVN Media na rzecz Polsatu

Foto: Adobe Stock

Polsat Media Biuro Reklamy, spółka z grupy Cyfrowego Polsatu, będzie od stycznia wyłącznym reprezentantem Telewizji Puls, właściciela kanałów TV Puls i Puls 2, w kontaktach z reklamodawcami.

Tym samym po dziesięciu latach należąca do Dariusza Dąbskiego grupa, będąca numerem cztery wśród krajowych nadawców, rozstaje się z TVN Media (należy do Grupy Discovery po tym, jak Amerykanie przejęli TVN). Co dokładnie przesądziło o tej zmianie, żadna ze stron nie chce ujawnić. TVN podała tylko, że nie udało się dojść do porozumienia ws. warunków dalszej współpracy.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Media
Rekordowe wyniki portalu wiescirolnicze.pl. Potężne wzrosty oglądalności