Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Netflix testuje reklamy między odcinkami seriali. Platforma zarzeka się, że to tylko wstępne testy, ale klienci wcale nie są zadowoleni. Większość wybrała Netflixa właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Aktualizacja: 22.08.2018 08:49 Publikacja: 22.08.2018 08:44

Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Foto: Bloomberg

ula

Część użytkowników pomiędzy kolejnymi odcinkami ulubionego serialu może trafić na spoty reklamowe. Na razie są to reklamy samego serwisu, np. kont abonenckich lub zwiastuny produkcji Netflix Originals. Reklam nie da się niestety w żaden sposób pominąć, na dodatek są emitowane z dźwiękiem i trzeba odczekać, aż się skończą.

Jedynym sposobem na to, by wyłączyć reklamy jest zalogowanie się pod adresem Netflix.com/DoNotTest i dezaktywowanie opcji udziału w testach.

Klienci Netflixa, którzy znaleźli się w grupie testowej są niezadowoleni i grożą nawet anulowaniem subskrypcji. Większość zwraca uwagę na to, że wybrało tę platformę właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Według portalu techcrunch.com nowa funkcja z reklamami jest testowana wśród niewielkiej grupy użytkowników, a przedstawiciele Netflixa zarzekają się, że są to "tylko testy". Platforma prowadzi setki takich testów rocznie, by sprawdzić co zainteresuje jej użytkowników. Większość testowanych pomysłów nigdy nie jest realizowana.

Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję