„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Inne redakcje powoływały się na „Rzeczpospolitą" w minionym roku 6,41 tys. razy. To najczęściej cytowane medium w kraju – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Aktualizacja: 31.01.2018 09:11 Publikacja: 30.01.2018 20:00

„Rzeczpospolita” liderem opiniotwórczych mediów

Foto: Marta Bogacz

Oprócz „Rz" w pierwszej trójce uplasowały się dwie największe komercyjne stacje radiowe w kraju, czyli Radio Zet (5,57 tys. cytowań) oraz RMF FM (5,43 tys. przywołań).

Odbiorcy chcą jakościowych mediów

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Ostatnie unijne dotacje na internet