Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, która zadebiutowała zaledwie dzień wcześniej. - Zgodnie z szacunkami spółki sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry - informuje Bloober Team w komunikacie.

Aktualizacja: 29.01.2021 18:37 Publikacja: 29.01.2021 18:34

Koszty "The Medium" zwróciły się dzień po premierze

Foto: materiały prasowe

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

Zarząd Bloober Team poinformował także o przedłużeniu przeglądu opcji strategicznych do końca marca 2021 roku. - Na obecnym etapie nie zostały jeszcze podjęte żadne finalne decyzje - zaznaczyła spółka.

W sierpniu zeszłego roku spółka wybrała doradców do obsługi transakcji fuzji lub przejęcia - Juno Capital Partners oraz Trigon Investment Banking. Był to element przeglądu opcji strategicznych. Studio poinformowało, że rozważa różne możliwości rozwoju, w szczególności pozyskanie międzynarodowego partnera strategicznego lub finansowego, albo dokonanie transakcji o innej strukturze.

Na zamknięciu piątkowych notowań akcje Boober Team wyceniane były po 184 zł, co oznacza spadek o 6,6 proc. względem ceny odniesienia z poprzedniej sesji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy wycena spółki wrosła o ponad 120 proc. Aktualnie kapitalizacja spółki wynosi ok. 325 mln zł.

Bloober Team jest producentem gier komputerowych w segmencie horrorów.

„The Medium”, największa produkcja w historii Bloober Team, zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 EUR/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Pierwsze oceny recenzentów podkreślały, że mamy do czynienia z najlepszą grą w historii spółki.

Czytaj także: Gorąca zima w branży gier. Najciekawsze premiery

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Media
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. Szułdrzyński nowym redaktorem naczelnym
Media
ATM Grupa kręci nowy film dla Netfliksa. Prezes odniósł się do sporu w rodzinie Solorza
Media
Święto Kina 2024 poniżej oczekiwań
Media
Reklama za rogiem, czyli fenomen cyfrowego outdooru