19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 18.01.2020 17:07 Publikacja: 18.01.2020 17:03
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski
Meksyk musi znaleźć kupca na B787 Dreamliner, który lewicowy prezydent uznał za symbol przesady i korupcji poprzednich gabinetów w kraju, gdzie połowa mieszkańców żyje w nędzy — pisze Reuter.
Przedstawiając swych poprzedników jako elitę oderwaną od rzeczywistości López Obrador postawił na swoim i podróżuje zwykłymi rejsami oraz sprzedał na aukcjach wiele rządowych samolotów i śmigłowców. Jednak sprzedaż luksusowego odrzutowca kupionego w 2012 r. przez prezydenta Enrique Penha Nieto okazała się za trudna. Kilka dni temu López Obrador poinformował, że samolot wróci do Meksyku z Kalifornii, bo nie udało się go sprzedać prywatnym nabywcom.
Nowe zalecenie Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), by omijać przestrzeń powietrzną zachodniej Rosji, ma za zadanie uderzyć w gospodarkę – uważa Federalna Agencja Transportu Lotniczego (Rosawiacja).
Liczba pasażerów, którzy odprawili się na polskich lotniskach w 2024 roku, sięgnęła 59 mln. Jeśli to porównamy z 52,4 mln w roku 2023, to mamy jeden z najszybszych wzrostów na rynku lotniczym na świecie. A z tym łączą się inwestycje w infrastrukturę i samoloty.
W poniedziałek, 13 stycznia belgijskie związki zawodowe zorganizują strajk. Zapowiadane są potężne zakłócenia także w transporcie lotniczym.
To ostrzeżenie Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) dotyczy linii lotniczych z krajów trzecich, które nadal korzystają z rosyjskiej przestrzeni powietrznej. A także pasażerów, którzy korzystają z ich oferty.
Kurczy się eksport i zatrudnienie w polskim przemyśle motoryzacyjnym. Spadki zamówień od zagranicznych odbiorców rozkręcają spiralę zwolnień u polskich producentów części i komponentów, wysyłanych do niemieckich fabryk aut.
Nowe zalecenie Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), by omijać przestrzeń powietrzną zachodniej Rosji, ma za zadanie uderzyć w gospodarkę – uważa Federalna Agencja Transportu Lotniczego (Rosawiacja).
Liczba pasażerów, którzy odprawili się na polskich lotniskach w 2024 roku, sięgnęła 59 mln. Jeśli to porównamy z 52,4 mln w roku 2023, to mamy jeden z najszybszych wzrostów na rynku lotniczym na świecie. A z tym łączą się inwestycje w infrastrukturę i samoloty.
Deweloper rozpoczął budowę kolejnej hali magazynowej w kompleksie logistycznym Wrocław Campus 2. Do czerwca powstanie niemal 30 tys. mkw. powierzchni.
W poniedziałek, 13 stycznia belgijskie związki zawodowe zorganizują strajk. Zapowiadane są potężne zakłócenia także w transporcie lotniczym.
To ostrzeżenie Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) dotyczy linii lotniczych z krajów trzecich, które nadal korzystają z rosyjskiej przestrzeni powietrznej. A także pasażerów, którzy korzystają z ich oferty.
Nie widać końca spadków na rynku samochodów ciężarowych. Najmocniej uderzony segment przewoźników międzynarodowych.
W czwartek wojewoda mazowiecki wydał decyzję lokalizacyjną dla Centralnego Portu Komunikacyjnego. Podczas konferencji prasowej wiceminister infrastruktury Maciej Lasek zdradził też, dla kogo przeznaczony będzie CPK, a dla kogo lotniska w Modlinie i Radomiu.
Ministerstwo Infrastruktury zapewnia, że są pieniądze na budowę CPK i budowy rusza w przyszłym roku.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas