Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

EasyJet przydzielił pasażerce miejsce bez oparcia. Ten błąd szybko naprawił, ale na Twitterze zafundował sobie burzę.

Aktualizacja: 07.08.2019 06:31 Publikacja: 06.08.2019 14:18

Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

Foto: Materiały Promocyjne

Lot EasyJeta z Luton do Genewy miał dziś niezwykły przebieg. Okazuje się, że jednej z pasażerek najwyraźniej przydzielono miejsce bez oparcia, co zostało udokumentowane przez jednego z pasażerów, który za pośrednictwem swojego partnera podzielił się tym z użytkownikami Twittera.

Na pokładzie samolotu błąd został szybko naprawiony - pasażerkę posadzono na wolnym, bezpiecznym miejscu z oparciem. Jednak na Twitterze awantura dopiero się rozkręcała. Przewoźnik zamiast wyjaśnić problem, poprosił bowiem pasażera o… usunięcie zdjęcia i wysłanie szczegółów w wiadomości prywatnej.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
Na tym bardzo zależy Kremlowi. Chce zniesienia sankcji USA na jedną firmę
Transport
Rosjanie przestają kupować nowe auta. Dealerzy zamykają salony
Transport
Prognoza turystyczna zapowiada boom. Z jednym wyjątkiem
Transport
Boeing zwiększa dostawy. Daleko mu jeszcze do Airbusa
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Transport
Rosjanie chcą latać bezpośrednio do USA. Rozmowy trwają