Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

EasyJet przydzielił pasażerce miejsce bez oparcia. Ten błąd szybko naprawił, ale na Twitterze zafundował sobie burzę.

Aktualizacja: 07.08.2019 06:31 Publikacja: 06.08.2019 14:18

Siedzenia bez oparć w EasyJet. Pierwsza reakcja przewoźnika: „Skasuj to zdjęcie”

Foto: Materiały Promocyjne

Lot EasyJeta z Luton do Genewy miał dziś niezwykły przebieg. Okazuje się, że jednej z pasażerek najwyraźniej przydzielono miejsce bez oparcia, co zostało udokumentowane przez jednego z pasażerów, który za pośrednictwem swojego partnera podzielił się tym z użytkownikami Twittera.

Na pokładzie samolotu błąd został szybko naprawiony - pasażerkę posadzono na wolnym, bezpiecznym miejscu z oparciem. Jednak na Twitterze awantura dopiero się rozkręcała. Przewoźnik zamiast wyjaśnić problem, poprosił bowiem pasażera o… usunięcie zdjęcia i wysłanie szczegółów w wiadomości prywatnej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Rosyjskie tiry utknęły w Kazachstanie. Rośnie korupcja i straty
Transport
Budowa S16 na Mazurach na nowych zasadach. Co się zmieni? Kiedy kierowcy pojadą przebudowaną trasą?
Transport
Świetny rok dla lotnictwa. Polecimy taniej, chociaż z ograniczeniami
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Transport
PKP lepsze od kolei niemieckich, ale w ogonie Europy