Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Pasażerowie utknęli na lotniskach, gdyż nie zadziałał system automatycznej informacji dla pasażerów.

Aktualizacja: 09.07.2019 13:55 Publikacja: 09.07.2019 13:50

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Foto: Adobe Stock

Nieprzyjemną sobotę mieli pasażerowie Sun Country Airlines, którzy stawili się na swoje loty tylko po to, by dowiedzieć się, że zostały odwołane na długo przed dniem planowanego rejsu. Sun Country nie poinformowały swoich pasażerów ani e-mailem, ani telefonicznie o tym, że ich rejsy zostały odwołane. Dla pasażerów oznaczało to istotne niedogodności, na które nakładały się powody, dla których zależało im na tym, by dotrzeć do celu. 

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach