Za mało silników i kadłubów dla Boeinga

Boeing spodziewa się, że opóźnienia w dostawach wąskokadłubowych B737 przedłużą się do końca roku z powodu terminów dostaw silników i kadłubów przez kooperantów.

Aktualizacja: 12.08.2018 17:45 Publikacja: 12.08.2018 17:43

Za mało silników i kadłubów dla Boeinga

Foto: materiały prasowe

- Było to mało odczuwalne w II kwartale, ale będzie widoczne w trzecim, bo zakładamy, że rytm naszych dostaw będzie mniejszy od produkcji. A będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale — oświadczył na konferencji z analitykami dyrektor finansowy Greg Smith.

Najbardziej popularny samolot tego koncernu otrzymuje silniki spółki General Electric i Safran, CFM Int'l, która miała problemy techniczne z produkcją nowych silników LEAP przeznaczonych dla B737 MAX i niektórych samolotów Airbusa

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Transport
Potężne opóźnienia pociągów. Kolej sparaliżowana przez warunki pogodowe
Transport
Powstanie nowy odcinek drogi ekspresowej S8. Ważny fragment trasy z Wrocławia
Transport
Ryanair nie odpuszcza awanturom w samolotach. Domaga się interwencji Brukseli
Transport
Warszawskie autobusy miejskie z rosyjskim partnerem. W tle omijanie sankcji
Transport
Panama nie boi się pogróżek Donalda Trumpa. Inwestuje w kanał