Koronawirus: Premie dla pracowników za tłok w sklepach

Kolejne firmy informują o wypłacie specjalnych premii za intensywną pracę w sklepach w ostatnich dniach.

Aktualizacja: 25.03.2020 19:50 Publikacja: 25.03.2020 18:35

Koronawirus: Premie dla pracowników za tłok w sklepach

Foto: Fotorzepa/Piotr Guzik

Sieć Auchan poinformowała, iż wypłaci nadzwyczajną premię w wysokości 500 złotych dla pracowników sklepów oraz e-commerce, aby podziękować im za ich wyjątkowe zaangażowanie i mobilizację w obecnym kryzysie. - Będziemy nadal zaopatrywać nasze sklepy, ale naszym priorytetem jest oczywiście zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia naszych zespołów i naszych klientów - mówi Gérard Gallet dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Podobną decyzję podjął tez zarząd sieci Rossmann, która wprowadziła premię 750 zł brutto dla pracowników sklepów za pracę w szczególnych warunkach w dniach od 16 marca do 15 kwietnia. - Podjęliśmy także wiele działań mających zapewnić bezpieczne zakupy naszym klientom oraz bezpieczne warunki pracy naszym pracownikom. Niektóre sklepy skróciły godziny pracy, kierownictwo drogerii może także podjąć decyzje o ograniczaniu liczby klientów w sklepie czy wyznaczeniu stref 1 metra od kas. Przekazaliśmy pracownikom środki do dezynfekcji rąk oraz kas, terminali itd. Jeśli ktoś chce pracować w rękawiczkach, są one do dyspozycji w sklepach - mówi Agata Nowakowska, rzecznik Rossmanna.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy chcą płacić możliwie jak najpóźniej
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Handel
Michael Otto, Otto Group: Konkurencja musi być uczciwa
Handel
Prezenty coraz częściej także z drugiej ręki
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór