Kolejne sieci z testami na COVID. Lidl i Super-Pharm

Lidl będzie sprzedawał testy taniej niż Biedronka. Z kolei Super-Pharm sprzedaje droższy test, ale od razu w pięciopaku.

Aktualizacja: 25.03.2021 14:28 Publikacja: 25.03.2021 14:19

Kolejne sieci z testami na COVID. Lidl i Super-Pharm

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zgodnie z obietnicą od 26 i 27 marca (w zależności od lokalizacji sklepu) w ofercie Lidl Polska pojawią się testy na obecność przeciwciał COVID-19. Testy serologiczne Primacovid (takie, jak sprzedaje Biedronka) wykrywają we krwi obecność przeciwciał wytworzonych w odpowiedzi na infekcję. W ofercie Lidla testy te będą sprzedawane niemal 10 zł taniej niż w Biedronce, bo po 39,99 zł.

Czytaj także: Biedronka będzie sprzedawać szybkie testy na COVID-19

- Chcemy oferować artykuły, których nasi klienci potrzebują. W odpowiedzi na liczne prośby klientów podjęliśmy decyzję, aby do naszej oferty dołączyć nowy asortyment – certyfikowane testy na przeciwciała COVID-19. Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów do stosowania zasad bezpieczeństwa i wykazywania się społecznie odpowiedzialną postawą – stwierdza Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Poza wprowadzeniem do oferty testów na obecność przeciwciał Lidl Polska na stałe obniża od 26 marca cenę masek jednorazowych. Cena zawierającego 10 sztuk opakowania ulegnie obniżce z 3,9 na 2,99 zł. Listę sklepów z informacjami od kiedy w danej lokalizacji będą dostępne testy będzie można niebawem znaleźć na stronie internetowej Lidl Polska.

Testy na przeciwciała pojawiły się też w ofercie drogerii Super-Pharm. Sieć wprowadziła do sprzedaży inne testy, niż sieci dyskontowe. Testy marki Lumina sprzedawane są po 449,95 zł za opakowanie zawierające 5 sztuk. Sprzedawany przez Super-Pharm produkt różni się od konkurencyjnych tym, że zgodnie z opisem producenta może wykryć przeciwciała wcześniej niż test Primacovid (którego najbezpieczniej użyć co najmniej po 10 dniach od pierwszych objawów).

O tym, że w ich ofercie mogą się pojawić testy na przeciwciała mówią też sieci Carrefour i Kaufland. Nie podały jednak konkretnych terminów wprowadzenia tych wyrobów medycznych do oferty.

Aktualizacja: Po wprowadzeniu testów do oferty konkurencji Biedronka zareagowała obniżając cenę testów w swoich sklepach do 39,99 zł.

Handel
Kolejna sieć drogerii w Polsce będzie niemiecka
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Handel
IKEA pożegnała Rosję. Sprzedała „klucz" do rosyjskiego rynku
Handel
Rynek paczek ucierpi przez Trumpa. Polskę zaleją nie tylko chińskie produkty, ale też operatorzy?
Handel
Sklepy mogą się rozczarować czarnym piątkiem
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Handel
To początek końca The Body Shop? Firma zbankrutowała na kolejnym rynku
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni