Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

W ostatnim tygodniu marca sprzedaż online produktów FMCG wzrosła o 23 proc.

Aktualizacja: 07.04.2020 15:00 Publikacja: 07.04.2020 14:27

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

Foto: Adobe Stock

W ostatnich tygodniach sprzedaż żywności w Polsce przechodzi od ogromnych wzrostów do głębokich spadków. W tygodniu 23-29 marca w sumie wartość koszyka FMCG spadła 8 proc., choć w stosunku do tygodnia wcześniejszego wzrosła 8 proc.

Nadal kategorie o wysokim wzroście wartości sprzedaży to żele antybakteryjne (2 tys. proc.), spirytus (687 proc.) i drożdże (467 proc.). Z kolei kategorie o wysokim spadku wartości sprzedaży to kosmetyki do twarzy (-61 proc.), woda (-24 proc.) oraz świeże ryby i owoce morza -24 proc.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd