Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

W ostatnim tygodniu marca sprzedaż online produktów FMCG wzrosła o 23 proc.

Aktualizacja: 07.04.2020 15:00 Publikacja: 07.04.2020 14:27

Sprzedaż żywności online: po wielkich wzrostach przyszły spadki

Foto: Adobe Stock

W ostatnich tygodniach sprzedaż żywności w Polsce przechodzi od ogromnych wzrostów do głębokich spadków. W tygodniu 23-29 marca w sumie wartość koszyka FMCG spadła 8 proc., choć w stosunku do tygodnia wcześniejszego wzrosła 8 proc.

Nadal kategorie o wysokim wzroście wartości sprzedaży to żele antybakteryjne (2 tys. proc.), spirytus (687 proc.) i drożdże (467 proc.). Z kolei kategorie o wysokim spadku wartości sprzedaży to kosmetyki do twarzy (-61 proc.), woda (-24 proc.) oraz świeże ryby i owoce morza -24 proc.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Niedziele handlowe w 2025 roku. Kiedy wypadają? Pierwsza już w styczniu. Oto pełna lista
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Handel
Sylwester 2024/2025. Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla, Aldi i innych
Handel
Czy 29 grudnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Rozpoczynają się wyprzedaże. Jakie okazje czekają na kupujących?
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Handel
Wigilia 2024: Do której zrobimy zakupy? Godziny otwarcia Biedronki, Lidla, Aldi i innych
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay