Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

W listopadzie w Warszawie ruszy kolejne zagłębie luksusowych marek. Globalni gracze widzą potencjał w naszym rynku.

Aktualizacja: 08.11.2019 06:17 Publikacja: 07.11.2019 21:00

Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

Foto: Adobe Stock

Hotel Europejski działa już od roku, ale dopiero teraz rusza jego część handlowa. Perłą będzie pierwszy w Polsce salon francuskiej marki luksusowej Hermes, znanej choćby z toreb Birkin, które w szczególnie rzadkich seriach kosztują nawet po kilkaset tysięcy euro. Warszawski butik znajdzie się w miejscu szczególnym, w latach 1926–1939 działał w nim pierwszy salon polskiego Fiata, do którego wprowadzano auta przez jedną z otwieranych witryn.

Hermes bardzo drobiazgowo dobiera lokalizacje pod swoje butiki. Zresztą jak pisaliśmy już w „Rzeczpospolitej", według nieoficjalnych informacji pojawieniem się w Hotelu Europejskim zainteresowane były także takie marki jak Dior czy Chanel.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Monopol Google: Czy Trump zmieni zasady gry?
Biznes
Polska AI podbiła Dolinę Krzemową
Biznes
Gigant doradztwa coraz bliżej ugody wartej 600 mln dol. Miał przyczynić się do epidemii opioidów
KONFLIKTY ZBROJNE
Amerykańskie rakiety nie przyniosą przełomu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Foxconn chce inwestować w Polsce. Tajwańska firma szuka okazji