Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

W listopadzie w Warszawie ruszy kolejne zagłębie luksusowych marek. Globalni gracze widzą potencjał w naszym rynku.

Aktualizacja: 08.11.2019 06:17 Publikacja: 07.11.2019 21:00

Polacy lubią luksus. Widzą to marki i wchodzą nad Wisłę

Foto: Adobe Stock

Hotel Europejski działa już od roku, ale dopiero teraz rusza jego część handlowa. Perłą będzie pierwszy w Polsce salon francuskiej marki luksusowej Hermes, znanej choćby z toreb Birkin, które w szczególnie rzadkich seriach kosztują nawet po kilkaset tysięcy euro. Warszawski butik znajdzie się w miejscu szczególnym, w latach 1926–1939 działał w nim pierwszy salon polskiego Fiata, do którego wprowadzano auta przez jedną z otwieranych witryn.

Hermes bardzo drobiazgowo dobiera lokalizacje pod swoje butiki. Zresztą jak pisaliśmy już w „Rzeczpospolitej", według nieoficjalnych informacji pojawieniem się w Hotelu Europejskim zainteresowane były także takie marki jak Dior czy Chanel.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
6. edycja EEC Trends już w lutym w Warszawie
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Francja nadal popularna wśród cudzoziemców
Biznes
Rosyjska stal nie sprzedaje się w Chinach. Zakupy niższe o połowę
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Firmy przedkładają zyski nad klimat
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
Samochody spalinowe już zaczynają drożeć przez nowe limity emisji spalin
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego