Samorządy w walce o inwestorów

Rozpoznawalność na rynku międzynarodowym to marzenie wielu firm, ale także cel władz regionalnych. Inwestycje można przeliczać na pieniądze, ale dla samorządów nie mniej ważna jest inna kalkulacja – na nowe miejsca pracy.

Publikacja: 14.03.2019 20:00

Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krak

Jak dziś buduje się markę? Jak umiejętnie się promować? – zastanawiać się będą uczestnicy EKS w Krakowie

Foto: AdobeStock

Strategia lokalnych władz, która ma prowadzić do budowania marki samorządu w środowisku międzynarodowym, może się opierać na różnych działaniach, począwszy od udziału w targach, organizacji misji ekonomicznych, forów i spotkań B2B. Nie od dzisiaj wiadomo też, że jednym z najlepszych ambasadorów kraju czy regionu są kultura oraz internacjonalizacja uczelni.

Podczas V Europejskiego Kongresu Samorządów w Krakowie (8–9 kwietnia) w ramach panelu „Jak zaistnieć na rynku globalnym i pozyskać zagranicznych inwestorów" będzie o tym dyskutować międzynarodowe grono przedstawicieli biznesu i samorządu, między innymi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego, Marc Puyuelo, menedżer ds. promocji inwestycji zagranicznych, Catalonia Trade & Investment Agency (Hiszpania), David Ebralidze, członek zarządu, Tbilinvest (Gruzja), i Rafal Solecki, dyrektor Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo Obrony kupuje polskie satelity od Creotechu
Biznes
Ataki dezinformacyjne to problem spółek, ale też całego rynku i państwa
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Znamy koszty budowy elektrowni jądrowej w Polsce
Biznes
Orlen obniża ceny paliw na święta. Kto i jak może skorzystać z promocji?
Biznes
eDO Post – nowa era bezpiecznej komunikacji cyfrowej dla biznesu
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10