Koronawirus napędza sprzedaż żeli dezynfekujących

Dezynfekujące żele do rąk sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Nie tylko w Chinach.

Aktualizacja: 27.02.2020 17:35 Publikacja: 27.02.2020 15:19

Koronawirus napędza sprzedaż żeli dezynfekujących

Foto: Shutterstock

Producenct marek Dettol i Lysol odnotowali skokowy wzrost sprzedaży swoich wyrobów wraz z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Żele dezynfekujące do rąk tych marek są postrzegane jako sposób na zapobieganie rozprzestrzeniania się epidemii, choć ich efektywność w przypadku COVID-19 nie została dotąd potwierdzona naukowo.

Właściciel marki Dettol, Reckitt Benckiser twierdzi, że w Chinach popyt na żele do rąk przewyższa podaż.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Wiceprezes Grupy Elektrolux: Nastroje w AGD wciąż kiepskie, ale spodziewamy się odbicia
Biznes
Kto powie MON, że nie warto brnąć dalej. Nie warto topić kolejne setki milionów złotych
Biznes
Kolejny bałtycki kabel uszkodzony. To nie przypadek
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polacy niegotowi na AI
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes
Wojny napędzają światowy przemysł zbrojeniowy. PGZ pnie się w górę
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska