Koncern LVMH, do którego należy dom mody Louis Vuitton ogłosił, że we współpracy z Rihanną tworzy markę Fenty (od nazwiska Robyn Rihanna Fenty). To poszerzenie istniejącego już wspólnego przedsięwzięcia LVMH i Rihanny, w ramach którego dotychczas sprzedawana była linia sygnowanych przez piosenkarkę kosmetyków. Teraz pod marką Fenty będzie sprzedawana pełnia linia ubrań, butów i akcesoriów.
- Moja moda będzie nietradycyjna i inna, gdyż nie pochodzę z branży – mówiła, cytowana przez Reuters, Rihanna opowiadając o swojej „nowej wizji mody”.
Czytaj także: Pierwszy sklep Primark w Warszawie. Znamy datę otwarcia
Zaprezentowana w paryskim sklepie w modnej dzielnicy Marais kolekcja obejmowała zarówno kurtki i sukienki dla kobiet, jak i dżinsowe kurtki dla mężczyzn.
LVMH od pewnego czasu coraz intensywniej współpracuje z celebrytami, by przyciągnąć młodych klientów. Jednak większość dotychczasowych przedsięwzięć ograniczała się do limitowanych kolekcji. Współpraca z Rihanną wyróżnia się tu nastawieniem bardziej długofalowym – koncern chce dotrzeć do rówieśników 31-letniej piosenkarki.
W promocji na pewno pomoże popularność Rihanny, bardzo aktywnej w mediach społecznościowych. Jej profil na Instagramie ma ponad 70 milionów obserwujących, co oznacza olbrzymi potencjalny zasięg.