Rihanna tworzy markę modową z Louis Vuitton

Louis Vuitton i Rihanna ogłosili stworzenie marki, której projektantką będzie znana piosenkarka.

Aktualizacja: 23.05.2019 16:33 Publikacja: 23.05.2019 16:26

Rihanna tworzy markę modową z Louis Vuitton

Foto: Wikipedia, Rihanna

Koncern LVMH, do którego należy dom mody Louis Vuitton ogłosił, że we współpracy z Rihanną tworzy markę Fenty (od nazwiska Robyn Rihanna Fenty). To poszerzenie istniejącego już wspólnego przedsięwzięcia LVMH i Rihanny, w ramach którego dotychczas sprzedawana była linia sygnowanych przez piosenkarkę kosmetyków. Teraz pod marką Fenty będzie sprzedawana pełnia linia ubrań, butów i akcesoriów. 

- Moja moda będzie nietradycyjna i inna, gdyż nie pochodzę z branży – mówiła, cytowana przez Reuters, Rihanna opowiadając o swojej „nowej wizji mody”.

Czytaj także: Pierwszy sklep Primark w Warszawie. Znamy datę otwarcia 

Zaprezentowana w paryskim sklepie w modnej dzielnicy Marais kolekcja obejmowała zarówno kurtki i sukienki dla kobiet, jak i dżinsowe kurtki dla mężczyzn.

LVMH od pewnego czasu coraz intensywniej współpracuje z celebrytami, by przyciągnąć młodych klientów. Jednak większość dotychczasowych przedsięwzięć ograniczała się do limitowanych kolekcji. Współpraca z Rihanną wyróżnia się tu nastawieniem bardziej długofalowym – koncern chce dotrzeć do rówieśników 31-letniej piosenkarki.

W promocji na pewno pomoże popularność Rihanny, bardzo aktywnej w mediach społecznościowych. Jej profil na Instagramie ma ponad 70 milionów obserwujących, co oznacza olbrzymi potencjalny zasięg.

Marka Fenty, choć luksusowa, będzie znacznie tańsza od standardowej oferty Louis Vuitton. Ceny sukienek wahają się od 600 do 800 euro, a sandały kosztują 500 euro. Głównym kanałem sprzedaży ma być internet, który wspomagany będzie przez sklepy typu „pop-up”, czyli tymczasowe sklepy pojawiające się w różnych miejscach. Sprzedaż przez internet ma ruszyć 29 maja, a pierwszy „pop-up” ma się pojawić 24 maja w Paryżu. Marka będzie początkowo dostępna w wybranych krajach Europy i w USA. Pod koniec roku Fenty ma być również dostępna dla klientów w Azji.

Biznes
Ministerstwo Obrony kupuje polskie satelity od Creotechu
Biznes
Ataki dezinformacyjne to problem spółek, ale też całego rynku i państwa
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Znamy koszty budowy elektrowni jądrowej w Polsce
Biznes
Orlen obniża ceny paliw na święta. Kto i jak może skorzystać z promocji?
Biznes
eDO Post – nowa era bezpiecznej komunikacji cyfrowej dla biznesu
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10