Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

PKO BP poinformował, że awaria, która utrudniała dziś jego klientom korzystanie z usług banku została usunięta. Od 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, a od 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Bank zapewnia też, że wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane.

Aktualizacja: 26.10.2018 18:08 Publikacja: 26.10.2018 14:44

Awaria w PKO BP usunięta. Bank uporał się z problemami

Foto: spółka

W piątek w okolicach południa klienci PKO Banku Polskiego zaczęli skarżyć się na awarię systemu bankowości elektronicznej i mobilnej, problemy z logowaniem i realizacją transakcji. Nie działały serwis iPKO i aplikacja IKO.

PKO BP na swoim profilu na Facebooku przyznał, że faktycznie są problemy. "Szanowni Państwo, informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" – można było przeczytać wtedy w oświadczeniu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Banki już czerpią garściami z AI. Ale są też spore obawy
Banki
Dojdzie do fuzji Pekao i Aliora? Bardzo możliwe
Banki
Prezes JPMorgan Chase nieformalnie doradza Donaldowi Trumpowi
Banki
Gdzie banki widzą największe szanse na wzrost zarobków? Wcale nie w hipotekach
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Banki
Zastrzeżenie PESEL-u ogranicza dostęp do niektórych usług bankowych. Jakich i co z tym zrobić?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska