ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Z powodu decyzji UOKiK bank zwrócić opłaty, o których nałożeniu lub podwyższeniu informował w sposób nie spełniający wymogi trwałego nośnika.

Aktualizacja: 26.09.2018 16:31 Publikacja: 26.09.2018 13:08

ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Foto: Fotorzepa/Grzegorz Zawisza

Sprawa dotyczy klientów indywidualnych, którzy przed 1 marca 2017 r. mieli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub mieli kartę, byli użytkownikami systemu bankowości internetowej i wyłącznie przez ten system byli informowani przez bank o zmianach opłat i prowizji dotyczących rachunku – które weszły w życie od 1 stycznia 2014 r. do 1 marca 2017 r. Bank ma im zwrócić nowe opłaty lub podwyżki wprowadzone w tym czasie, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Banki
Commerzbank mocno oszczędza. 3300 pracowników w Niemczech straci pracę
Banki
W czwartek ważny wyrok TSUE w sprawie kredytów konsumenckich. Czy ruszy lawina pozwów?
Banki
Rosjanie kupili rekordowo dużo złota, ale kurczą się rezerwy kruszcu w bankach
Banki
Piotr Bujak, główny ekonomista PKO BP: W rządowym planie redukcji deficytu nie ma marginesu na ewentualne szoki
Banki
Mirosław Czekaj, prezes BGK: Priorytetem jest dla nas dynamiczna i konkurencyjna gospodarka