Duża awaria w mBanku. Nie działały przelewy i Blik

Klienci, którzy chcieli zlecić przelew w bankowości internetowej lub mobilnej mBanku nie byli w stanie zrealizować operacji. System informował o niedostępności tej funkcji. Po około 2 godzinach wszystko wróciło do normy

Aktualizacja: 04.06.2018 14:31 Publikacja: 04.06.2018 12:01

Duża awaria w mBanku. Nie działały przelewy i Blik

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

ula

Awaria dotyczyła zarówno kanału mobilnego jak i internetowego.

Klienci, którzy w menu systemu wybierali opcję zlecenia przelewu nie mogli wypełnić formularza. Podczas próby wpisania danych pojawiał się komunikat: "Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna".

Informacja zachęcała do ponowienia próby lub kontaktu z infolinią, jednak klienci banku twierdzili, że nie mogli się dodzwonić.

Nie działały również usługa BLIK oraz mKantor. Płatności kartą działały bez zakłóceń.

 

Klienci mBanku mogli dokonać przelewów za pośrednictwem mLinii i w oddziałach.

Banki
Banki idą na rekord. Dzięki odsetkom mają potężne zyski
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Banki
Jaka kara za brak informacji? Banki „trywializują problem”
Banki
Banki pozywają FED za testy. „Nieprzejrzyste” i naruszają prawo
Banki
Bank Pekao S.A. wyróżniony Złotym Godłem Quality International 2024
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Banki
Kredyty świąteczne świetnie się sprzedają. Czy banki zarabiają na nich krocie?
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay