Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA.

Aktualizacja: 11.01.2021 14:20 Publikacja: 11.01.2021 14:14

Które banki są najlepsze w kontaktach z klientem?

Foto: AdobeStock

Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Średni wynik ogólnego rankingu spadł o 2,2 pkt w porównaniu z poprzednim badaniem i obecnie wynosi 78,5 pkt (na 100 możliwych).

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 38 sekund. Czas ten wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www klienci czekają w Santander Bank Polska. To 9 sekund w przypadku kontaktu telefonicznego i 2,8 godziny - mailowego.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Zysk BNP Paribas powyżej oczekiwań
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Banki
EBOR finansuje budowę mieszkań na wynajem w Polsce
Banki
Notowania banków mocno w górę w reakcji na wyniki
Banki
Niepokojące dane KNF. Kredyty mieszkaniowe będziemy spłacać na emeryturze
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Banki
Bank Anglii tnie stopy procentowe
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni