Aktualizacja: 28.09.2020 10:49 Publikacja: 28.09.2020 10:49
- Nasze czerwcowe spotkanie było wyjątkowe, bo rzadko zdarza się sposobność, aby przeanalizować kluczowe wyzwania branży wydawców prasowych w tak szerokim gronie. Do tego rozmawialiśmy bezpośrednio po wybuchu pandemii i sytuacja na rynku była bardzo dynamiczna. Teraz przyszedł czas aby przyjrzeć się zachodzącym zmianom z większej perspektywy czasowej oraz zastanowić się na ile nasze diagnozy z czerwca znajdują potwierdzenie w tym co się dzieje. Z perspektywy naszej spółki mogę już teraz powiedzieć, że wzrost sprzedaży cyfrowej prasy, który nastąpił zaraz po wybuchu pandemii, w okolicach marca, nie był incydentalny. Nadal obserwujemy duże zainteresowanie e-wydaniami - mówi Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.
O czym dzisiaj rozmawialiśmy? Zapraszamy do obejrzenia najciekawszych fragmentów programu #RZECZo...
Wyobraź sobie ogród, który nie tylko wygląda pięknie, ale też staje się Twoją prywatną oazą spokoju. Miejsce, w...
Prezydentura Trumpa w czasie wojny w Ukrainie to dla Unii Europejskiej równanie z dwoma niewiadomymi. Pierwszy k...
Komentuje Tomasz Krzyżak z działu krajowego „Rzeczpospolitej”.
Serwis GoWork.pl to coś więcej niż tylko portal z ofertami pracy. Strona oferuje bowiem dużo szerszy zakres funk...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas