Otworzyć korporacje na start-upy

Szefowie korporacji wiedzą, że technologia nie jest dziś kwestią wyboru, tylko koniecznością.

Publikacja: 05.07.2015 16:20

Franciszek Hutten-Czapski

Franciszek Hutten-Czapski

Foto: Rzeczpospolita

Nie licząc jednak cyfrowych liderów pokroju Google, Facebooka czy Apple, większość z nich nie jest w stanie tworzyć disruptive innovations – rozwiązań, które zmieniają zasady gry, jak choćby AirBnB na rynku hotelarskim czy Uber w świecie taksówek. O tym, że wdrażanie zmian technologicznych pozostaje dla nich dużym wyzwaniem, najlepiej świadczą słowa Sebastiana Klauke, szefa BCG Digital Ventures w Berlinie, który powiedział mi ostatnio, że korporacjom potrzeba średnio sześciu tygodni, żeby zabić nawet najbardziej kreatywny pomysł.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!