Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Amerykański bokser Mike Tyson wziął udział w kampanii przypominającej o bohaterskiej postawie uczestników Powstania Warszawskiego.

Aktualizacja: 29.07.2018 19:16 Publikacja: 29.07.2018 19:02

Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Foto: FoodCare

Kampania reklamowa towarzysząca 74. rocznicy Powstania Warszawskiego została przygotowana przez firmę FoodCare. Wczoraj w ramach tej samej akcji wykupiono całą stronę materiału reklamowego w dzienniku New York Times.

- Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji – powiedział Wiesław Włodarski, prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!