Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Amerykański bokser Mike Tyson wziął udział w kampanii przypominającej o bohaterskiej postawie uczestników Powstania Warszawskiego.

Aktualizacja: 29.07.2018 19:16 Publikacja: 29.07.2018 19:02

Rocznica powstania warszawskiego. Mike Tyson w kampanii

Foto: FoodCare

Kampania reklamowa towarzysząca 74. rocznicy Powstania Warszawskiego została przygotowana przez firmę FoodCare. Wczoraj w ramach tej samej akcji wykupiono całą stronę materiału reklamowego w dzienniku New York Times.

- Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych. Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji – powiedział Wiesław Włodarski, prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!