Aktualizacja: 18.06.2020 23:00 Publikacja: 18.06.2020 23:00
Legendarny Wedel powstał w 1851 r. z inicjatywy Karola Wedla.
Foto: shutterstock/Kristi Blokhin
Siła marki zależy od konsumentów, wybierają oni najczęściej te produkty czy znaki towarowe, które znają i do których mają przekonanie. Marka to nazwa, znak, symbol albo kombinacja wszystkich tych elementów, której celem jest wyróżnienie na rynku danych produktów lub usług. Siła marki decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa. Wiele marek znanych jest na świecie od ponad 100 lat. Także w Polsce istnieją marki z tak długą tradycją, choć wiele z nich jest już w rękach zagranicznych koncernów.
Już 2 grudnia, na PGE Narodowym w Warszawie, odbędzie się Kongres Społeczno-Gospodarczy Polska Moc Biznesu 2024 – jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w kraju.
Musimy znaleźć sposób na prowadzenie biznesu, który wspiera zrównoważone społecznie rynki.
Mamy wyjątkową szansę, aby przyjrzeć się potrzebom naszych klientów, ale też doradców, i na tej podstawie budować rozwiązania, które są pożądane i oczekiwane – mówi Monika Szlosek, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Private Banking w VeloBanku.
Polska, będąc szóstą największą gospodarką UE, ma jeden z najmniejszych sektorów bankowych, który zamiast rosnąć, biorąc pod uwagę rosnące potrzeby gospodarki, systematycznie od kilku lat się kurczy – mówi Tadeusz Białek, prezes Związku Banków Polskich.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
Prawdopodobnie w najbliższej dekadzie sztuczna inteligencja nie zastąpi ludzi, ale ludzie, którzy nie korzystają ze sztucznej inteligencji, zostaną zastąpieni przez tych, którzy z niej korzystają w szerokiej skali – mówi Artur Głembocki, członek zarządu Santander Bank Polska.
W kultowym filmie „Czterdziestolatek”, który został nakręcony w latach 70., budowlańcami, inżynierami, kierownikami i prezesami są mężczyźni. To oni wykuwają kilofami przyszłość narodu na poligonach dworca centralnego czy Trasy Łazienkowskiej. A kobiety….? W tej złożonej drabinie społecznej pełnią zgoła inne, niższe funkcje – są żonami, sekretarkami, laborantkami. Tak było w czasach PRL-u, a jak jest dzisiaj? Jaką rolę w wyrównywaniu szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy odgrywają Sektorowe Rady ds. Kompetencji?
Obie strony żyją w swoich silosach. W ten sposób nie wykorzystujemy w pełni ani możliwości polskich przedsiębiorstw, ani potencjału instytutów badawczych. Warto również przeanalizować istniejący w Polsce model finansowania badań.
Już 2 grudnia, na PGE Narodowym w Warszawie, odbędzie się Kongres Społeczno-Gospodarczy Polska Moc Biznesu 2024 – jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w kraju.
DPD przekroczyła liczbę ponad 30 tysięcy punktów DPD Pickup, odpowiadając na dynamicznie rosnący popyt na wygodne i szybkie odbiory przesyłek poza adresem (OOH) w całym kraju. Dynamiczny rozwój usług OOH to bezpośrednia odpowiedź firmy na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów, którzy coraz częściej wybierają zakupy online i cenią sobie elastyczność oraz dostępność usług kurierskich.
Region organizuje szereg akcji pomocowych, również skierowanych do dzieci i młodzieży.
Zmieniliśmy zasady konkursów o środki dla organizacji pozarządowych, tak żeby nikt nie miał wątpliwości, że są one wydawane sprawiedliwie i transparentnie – mówi Michał Braun, dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO).
Zawsze wspólnym mianownikiem i podmiotem naszych działań jest pacjent – mówi Bartłomiej Chmielowiec, rzecznik praw pacjenta (RPP).
Żaden podmiot nie działa w próżni, a otoczenie makroekonomiczne ma zasadniczy wpływ na funkcjonowanie jednostek publicznych. W związku z tym, dyskutując o kondycji finansowej szpitali w Polsce, powinniśmy brać pod uwagę takie elementy jak: inflacja, otoczenie regulacyjne i sytuacja społeczna w kraju.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas