Aktualizacja: 16.10.2023 06:06 Publikacja: 16.10.2023 03:00
Foto: Wojciech Stróżyk/REPORTER
„15 października referendum o Polsce. Głosujesz = decydujesz” – tak wyglądała okładka magazynu „Polska cafe” rozdawanego tuż przed dniem wyborów i referendum na stacjach Orlenu. Na tankujących czekały też ulotki z podobnym napisem, nieoznaczone nazwą podmiotu, który je wydrukował. To tylko jeden z przykładów zaangażowania spółek Skarbu Państwa w kampanię referendalną lub choćby frekwencyjną przed referendum. Jednak nie było ono tak duże, jak spodziewała się opozycja.
W najnowszym odcinku podcastu „Polityczne Michałki” Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko analizują najgłośniejsz...
Zamiast śledzić kampanię wyborczą Polacy wolą sprawdzać sondaże – mówi Bartosz Nosal w podcaście „Rzecz w tym”....
Na niespełna dwa tygodnie przed pierwszą turą wyborów prezydenckich emocje w kampanii wyraźnie rosną. Patriotyzm...
Czy polityka wróciła ze świątecznej drzemki? Co dalej z kampaniami Trzaskowskiego i Nawrockiego po serii debat w...
Seria wizerunkowych wpadek, nieprzemyślana debata w Końskich, książka „Rafał”, która stała się pożywką dla memów...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas