PZU wypłaciło powodzianom już ponad 111 mln zł

Największy polski ubezpieczyciel obsłużył już ponad 2/3 szkód zgłoszonych przez powodzian. W akcję niesienia pomocy poszkodowanym zaangażowanych jest kilkuset pracowników spółki.

Publikacja: 25.09.2024 18:07

Wysoki stan Odry w miejscowości Krosno Odrzańskie

Wysoki stan Odry w miejscowości Krosno Odrzańskie

Foto: PAP/Lech Muszyński

- W piątek 13 września, jeszcze przed nadejściem wielkiej fali, PZU było w pełnej gotowości do niesienia pomocy. Zwiększyliśmy obsadę infolinii, aby sprawnie przyjmować nadzwyczajną liczbę zgłoszeń. Aktywowaliśmy preobsługę szkód, kontaktując się z naszymi klientami na zagrożonych obszarach i sprawdzając, czy nie potrzebują pomocy assistance lub chcą zgłosić szkodę. Wysłaliśmy też na Dolny Śląsk Mobilne Biura PZU Pomoc, by od razu na miejscu ułatwić poszkodowanym zgłaszanie szkód i uzyskiwanie odszkodowań na tzw. szybkiej ścieżce obsługi – przypomniał w środę największy polski ubezpieczyciel.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Warta z rekordową sprzedażą ubezpieczeń w 2024 r. Zysk, rentowność i rating w górę
Ubezpieczenia
Nowe oszustwo: kupują samochodowe polisy OC na skradziony PESEL
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Ubezpieczenia
PZU postawiło na start-upy. „Ponad 200 mln zł zysku ze współpracy”
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście