Reklama serwisu Momondo podbija internet

Reklama wyszukiwarki połączeń lotniczych i miejsc hotelowych Momondo przebojem podbija internet. Na Facebooku obejrzało ją ponad 7 milionów osób. Na YouTube - kolejne 2 miliony.

Aktualizacja: 05.06.2016 16:36 Publikacja: 05.06.2016 15:14

Reklama serwisu Momondo podbija internet

Foto: materiały prasowe

Reklama zachęca do odbywania podróży śladami własnego DNA. W pięciominutowym filmie widzimy osoby, które są przekonane, że historia ich pochodzenia jest prosta - Anglik uważa się za 100-procentowego Anglika, Francuzka jest przekonana, że pochodzi wyłącznie z Francji, podobnie rzecz się ma z Islandczykiem, Bengalczykiem, Kurdyjką czy Irakijczykiem.

Uczestnicy eksperymentu zdradzają też, których narodów nie lubią. I tak Anglik jest uprzedzony do Niemców, Kurdyjka do Turków a Bengalczyk do Pakistańczyków i Hindusów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Społeczeństwo
„Majdanu nie będzie”. Czy Gruzini obalą rząd?
Społeczeństwo
Pierwszy kraj na świecie zakazał mediów społecznościowych nastolatkom
Społeczeństwo
Zamknięte osiedla dla migrantów? Rosja zaostrza prawo i uderza w przybyszów
Społeczeństwo
Zmarł najstarszy mężczyzna na świecie. Urodził się w roku, w którym zatonął „Titanic”
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Społeczeństwo
Portugalia: Wywołujący dengę owad w regionach popularnych wśród turystów
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością