"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Producent napojów energetycznych Tiger Energy Drink 1 sierpnia opublikował grafikę przedstawiającą środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Producent przeprasza za opublikowaną reklamę

Aktualizacja: 09.08.2017 16:25 Publikacja: 09.08.2017 15:34

"Chrzanić to". Oburzająca reklama napoju Tiger w sieci

Foto: Instagram/Tigerenergydrink

Firma Maspex z Wadowic jest producentem napoju energetycznego Tiger Energy Drink. Codziennie na instagramowym profilu produktu pojawia się nowa kartka z kalendarza, która nawiązuje do przypadającego danego dnia święta lub rocznicy.

Podobnie było 1 sierpnia, w 73. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Zamieszczona tego dnia grafika przedstawia środkowy palec owinięty w czerwoną kokardę. Pod zdjęciem zamieszczono podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie".

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają pontyfikat papieża Franciszka?
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Miliony za śmieci na koszt mieszkańców gminy.
Społeczeństwo
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Społeczeństwo
Wyborcy jednego z kandydatów na prezydenta zdecydowanie za wysłaniem polskich wojsk na Ukrainę
Społeczeństwo
Motocyklowa nonszalancja na drogach