#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

W USA popularność zyskuje wyzwanie, które zwrócić ma uwagę na dzieci zaatakowane przez rozlanego glejaka pnia mózgu (DIPG). W akcję Lemon Face Challenge zaangażowali się internauci i popularni sportowcy.

Aktualizacja: 16.04.2018 12:08 Publikacja: 16.04.2018 12:02

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

Foto: AdobeStock

adm

Dzięki popularnemu kilka lat temu wyzwaniu Ice Bucket Challenge, na walkę ze stwardnieniem rozsianym udało się zebrać ponad 115 milionów. Jak informuje portal noizz.pl, obecnie popularność zyskuje Lemon Face Challenge.

Akcja zapoczątkowana została przez 11-letnią Aubreigh Nicholas, u której około rok temu wyryto glejaka. Bliscy dziewczynki postanowili wypromować wyzwanie polegające na zjedzeniu cytryny przed kamerą i wrzuceniu filmu z reakcją do sieci.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Młodzi wcześniej testują z „promilami”
Społeczeństwo
Sondaż: Składka zdrowotna dla przedsiębiorców w dół? Znamy zdanie Polaków
Społeczeństwo
Nawet 27 stopni w majówkę. Ale w weekend pogoda się zmieni
Społeczeństwo
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Kto ucieknie z kraju, gdy wybuchnie wojna
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają pontyfikat papieża Franciszka?