IKEA śmieje się z RODO

IKEA, która znana jest z kreatywnych kampanii, przygotowała żartobliwą reklamę, nawiązującą do wprowadzonego kilka dni temu RODO.

Aktualizacja: 29.05.2018 16:43 Publikacja: 29.05.2018 16:08

IKEA śmieje się z RODO

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

adm

”W końcu internet dogania prawdziwe życie" - brzmi hasło z nowej kampanii IKEI. Napis widnieje przy zdjęciu parawanu RISOR, który jest w ofercie sklepu. Kampanię przygotowała wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne - informuje portal marketingprzykawie.pl.

Hasło z najnowszej reklamy IKEI interpretowane jest jako odniesienie do przepisów o ochronie danych osobowych, które wprowadzono 25 maja. IKEA, sprzedając swoje parawany przekonuje, że od dłuższego czasu przykłada wagę do prywatności swoich klientów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Nawet 27 stopni w majówkę. Ale w weekend pogoda się zmieni
Społeczeństwo
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Kto ucieknie z kraju, gdy wybuchnie wojna
Społeczeństwo
Sondaż: Jak Polacy oceniają pontyfikat papieża Franciszka?
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Miliony za śmieci na koszt mieszkańców gminy.
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Społeczeństwo
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”