Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Duński oddział firmy Ford przygotował 16-minutową reklamę, która "rzuca wyzwanie cukierkowym wizerunkom rodziny przedstawianym w innych reklamach samochodów". Bohaterem klipu reklamowego zatytułowanego "Rodzina", są rozwiedzeni małżonkowie starający się znaleźć wspólny język z dziećmi.

Aktualizacja: 24.02.2016 06:36 Publikacja: 24.02.2016 06:22

Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Foto: YouTube

Kristine Dam Jensen, odpowiedzialna za marketing w duńskiej filii Forda, wyjaśniła, że firma kieruje swój przekaz do zwykłych Duńczyków. - Chcemy zmienić sposób w jaki ludzie myślą i w jaki doświadczają reklam. Chcemy zaangażować konsumentów w inny sposób mówienia o ich uczuciach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Tworząc przekaz, który opiera się na rozbitej rodzinie, opowiadamy historię o nowych relacjach między jej członkami - mówiła.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Nowa Zelandia będzie uznawać tylko płeć biologiczną? Jest projekt ustawy
Społeczeństwo
Haiti chce od Francji zwrotu „okupu” sprzed ponad 200 lat. Chodzi o miliardy
Społeczeństwo
Przełom w walce z cukrzycą? Firma farmaceutyczna ogłosiła wyniki badań klinicznych
Społeczeństwo
Holandia chce deportować do Armenii 12-latka, który nigdy nie widział Armenii
Społeczeństwo
Kultura i imperializm. Rosyjscy twórcy wciąż mają dużo odbiorców w Ukrainie