Karolina Smolarek: Media społecznościowe - jak dbać o dane osobowe

Z targetowaniem użytkowników wiąże się wiele wymogów.

Publikacja: 05.10.2021 10:09

Karolina Smolarek: Media społecznościowe - jak dbać o dane osobowe

Foto: AdobeStock

Współczesna transformacja cyfrowa trwająca już od kilkudziesięciu lat, przyczyniła się do powstania alternatywnego, wirtualnego świata mediów społecznościowych. Zgodnie z danymi wskazanymi w raporcie „Digital 2021 Global Overview Report" aktualnie na całym świecie istnieje 4,2 miliarda użytkowników mediów społecznościowych (zwanych dalej „użytkownicy SM"). W przeciągu ostatniego roku ich liczba wzrosła o 490 milionów (ponad 13 proc.), do czego w dużym stopniu przyczyniła się pandemia Covid-19. Na chwilę obecną liczba użytkowników SM stanowi ponad 53 proc. całej światowej populacji. Jest to niezaprzeczalny dowód siły tych platform – zarówno w wymiarze biznesowym, jak i prywatnym.

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Ta okropna radcowska cisza
Rzecz o prawie
Maciej Gutowski, Piotr Kardas: Neosędziowski węzeł gordyjski
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Wstyd mi
Rzecz o prawie
Robert Damski: Komorniku, radź sobie sam
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Zabójstwo drogowe gorsze od ludobójstwa?