Joachim Brudziński: Niech Platforma nie korzysta z billboardów i spotów

Państwowa Komisja Wyborcza ustaliła w poniedziałek, że partie polityczne nie mogą prowadzić kampanii informacyjnych, jeśli są one bliskie agitacji wyborczej

Publikacja: 20.07.2011 20:10

Joachim Brudziński: Niech Platforma nie korzysta z billboardów i spotów

Foto: W Sieci Opinii

Brudziński stwierdził:

Wychodzimy z założenia, że jakakolwiek próba wywierania nacisku czy „straszaka” w postaci groźby skierowanej pod adresem partii opozycyjnej - że jeżeli będzie prowadzić kampanię informacyjną, to być może zostanie jej odebrana subwencja, jest nieuprawnioną próbą wywierania nacisków przez organ władzy publicznej, jaką jest PKW.

Dodał także:

Zadajemy pytanie, dlaczego nie była problemem dla PKW ta aktywność Platformy Obywatelskiej cztery lata temu, natomiast problem pojawia się teraz? 

Polityk apeluje, aby posłowie Platformy dotrzymali słowa i zrezygnowali z kampanii outdoorowej:

Nie wykorzystujcie w tej kampanii billboardów. Niech nie nastąpi za parę tygodni, kiedy zostanie ogłoszony termin wyborów, gwałtowny wysyp tysięcy billboardów z kandydatami PO. Nie wykorzystujcie spotów, zróbcie tak jak planowaliście jeszcze do dzisiaj, kiedy nie byliście pewni wyroku Trybunału Konstytucyjnego. Wtedy rzeczywiście uznamy, że PO słowa dotrzymała, a nie po raz kolejny wprowadziła Polaków w błąd, a mówiąc wprost po prostu okłamała i oszukała.

Publicystyka
Roman Kuźniar: 100 dni Donalda Trumpa – imperializm bez misji
Publicystyka
Weekend straconych szans – PiS przejmuje inicjatywę w kampanii prezydenckiej?
felietony
Marek A. Cichocki: Upadek Klausa Schwaba z Davos odkrywa prawdę o zachodnim liberalizmie
Publicystyka
Koniec kampanii wyborczej na kółkach? Dlaczego autobusy stoją w tym roku w garażach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
analizy
Jędrzej Bielecki: Radosław Sikorski nie ma już złudzeń w sprawie Donalda Trumpa