Przegląd prasy: Tiger, hazard i bezradny rząd

„Rzeczpospolita” pisze, że jedna reklama Tigera obróciła przeciwko Maspexowi całą polityczną machinę.

Publikacja: 14.08.2017 08:44

Jeremi Jędrzejkowski

Jeremi Jędrzejkowski

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

A stacje benzynowe to kluczowe miejsce sprzedaży napojów energetycznych. Z produktów Maspexu (marki Kubuś, Tymbark, Kotlin) zrezygnowało już Polskie Radio. Reklama z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”, pojawiła się w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

„Rzeczpospolita” wskazuje, że liczba wyjazdów zagranicznych Polaków skoczyła w tym sezonie aż o jedną trzecią. W czołówce są Grecja, Hiszpania i Bułgaria. W ślad za tym mocno wzrosły też ceny wycieczek. Także dlatego, że wybieramy coraz lepsze hotele.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Publicystyka
Roman Kuźniar: 100 dni Donalda Trumpa – imperializm bez misji
Publicystyka
Weekend straconych szans – PiS przejmuje inicjatywę w kampanii prezydenckiej?
felietony
Marek A. Cichocki: Upadek Klausa Schwaba z Davos odkrywa prawdę o zachodnim liberalizmie
Publicystyka
Koniec kampanii wyborczej na kółkach? Dlaczego autobusy stoją w tym roku w garażach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
analizy
Jędrzej Bielecki: Radosław Sikorski nie ma już złudzeń w sprawie Donalda Trumpa