Owsiak: Przeprosiny Lichockiej nie są przeprosinami

- Niedorzecznością jest przekazywanie 2 mld, miliarda czy jakiejkolwiek innej kwoty na telewizję publiczną, która powinna mieć uregulowany system wspierania – mówi Jerzy Owsiak, szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Aktualizacja: 26.02.2020 12:57 Publikacja: 26.02.2020 12:48

Owsiak: Przeprosiny Lichockiej nie są przeprosinami

Foto: tv.rp.pl

"Rzeczpospolita": Uważa pan, że istnieje realna szansa, aby pańska prośba skierowana do Joanny Lichockiej o rezygnację z mandatu posła została spełniona?

Znam polskie realia i zdaję sobie sprawę, jak to się skończy. Jednak co ważne, informacja o tym liście miała ogromny odbiór. Pokazałem Polakom, że zrobiłem coś konkretnego, że trzeba podejmować decyzje, jeżeli nie zgadzamy się z pewnymi standardami. Słowa i gesty, jakie pojawiają się w parlamencie, zaniżają jego powagę i standardy. Gest pani Lichockiej nie był pierwszy. To wszystko odbywa się na zasadzie: stało się, jest szum przez chwilę, a potem pojawia się nowe wydarzenie. Czy liczę na pozytywną odpowiedź? Liczę na odpowiedź w ogóle. To nie jest mój pierwszy list, wysyłałem takie listy do Ministrów Zdrowia, odpowiedź zawsze przychodziła. Liczę, że i tym razem odpowiedź będzie. Jaka? Zobaczymy. List został pozytywnie odebrany i wiele osób obejrzało film, na którym widać jak go wysyłałem.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Polityka
Szymon Hołownia „niezależnym" kandydatem Trzeciej Drogi? „Wygra te wybory”
Polityka
Sondaż: KO na czele. Zła wiadomość dla PSL
Polityka
Sondaż dla „Rzeczpospolitej”: Czy Donald Trump zapewni bezpieczeństwo Polsce?
Polityka
Konfederacja uratowała swoje władze. Nie będzie kuratora w partii
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Polityka
Karol Nawrocki: Nigdy nie powiedziałem, że chcę być prezydentem Polski
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje