Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Prawie sześć milionów złotych kosztowały budżet państwa reklamy unijnego Funduszu Odbudowy - wynika z informacji Onetu. Ponad półtora miliona zł trafiło na konto telewizji Jacka Kurskiego, tyle samo dostał Polsat.

Aktualizacja: 23.08.2021 20:58 Publikacja: 23.08.2021 20:28

Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

qm

Komisja Europejska jeszcze nie zaakceptowała naszego Krajowego Planu Odbudowy, co oznacza, że pierwsze transze z unijnych grantów zaczną napływać do Polski nie w sierpniu, jak deklarował rząd, ale najprawdopodobniej dopiero w październiku czy listopadzie.

Dowiedz się więcej: Fundusz Odbudowy: Niepewny los unijnych miliardów dla Polski

Pozostało jeszcze 88% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Polityka
Sondaż prezydencki: Kandydat KO wygrywa w pierwszej i drugiej turze
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Polityka
Kampania prezydencka – walka o centrum i „uwypuklanie katastrofy”
Polityka
Donald Tusk kontra Karol Nawrocki. Upomniał ich Szymon Hołownia
Polityka
Kwiatkowski o apartamencie, z którego korzystał Nawrocki: Po co, z kim i dlaczego tam nocował?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Polityka
Czy Karol Nawrocki powinien zapłacić za korzystanie z luksusowego apartamentu? Sondaż
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku