Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Prawie sześć milionów złotych kosztowały budżet państwa reklamy unijnego Funduszu Odbudowy - wynika z informacji Onetu. Ponad półtora miliona zł trafiło na konto telewizji Jacka Kurskiego, tyle samo dostał Polsat.

Aktualizacja: 23.08.2021 20:58 Publikacja: 23.08.2021 20:28

Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

qm

Komisja Europejska jeszcze nie zaakceptowała naszego Krajowego Planu Odbudowy, co oznacza, że pierwsze transze z unijnych grantów zaczną napływać do Polski nie w sierpniu, jak deklarował rząd, ale najprawdopodobniej dopiero w październiku czy listopadzie.

Dowiedz się więcej: Fundusz Odbudowy: Niepewny los unijnych miliardów dla Polski

Pozostało jeszcze 88% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Polityka
Rafał Trzaskowski dostał misję międzynarodową. Znamy jego plany na kampanię
Polityka
„Wołodymyr Zełenski to rozumie, oni nie”. Donald Tusk i Radosław Sikorski krytykują PiS i Konfederację
Polityka
Sondaż: Czy Donald Tusk może poprawić sytuację gospodarczą Polski? Polacy sceptyczni
Polityka
Kaczyński odpowiada na wpisy Tuska. „Woli być liderem antyamerykańskiej rebelii”
Polityka
Radosław Sikorski krytykuje działania Donalda Trumpa. „To błąd”